Logo

سوالات پرتکرار

چگونه کارت گارانتی جی‌پرو تهیه کنم؟
به وب‌سایت gpro.ir بروید، دکمهٔ «کارت جی‌پرو ندارم» را بزنید یا از منوی سایت، وارد صفحهٔ «نمایندگی‌های فروش جی‌پرو» شوید، لیست مراکز فروش و نمایندگی‌های جی‌پرو را ببینید. گارانتی را فقط از نمایندگی‌های جی‌پرو تهیه کنید. 
هنگام فعال‌سازی گارانتی، چگونه باید بارکد کارت گارانتی را اسکن کنم؟ 
اگر زمان اسکن بارکد کارت گارانتی به مشکل برخوردید، تا زمانی که برنامه به صفحهٔ فعال‌سازی بازگردد، صبر کنید و از صفحه خارج نشوید. 
پس از بازگشت به صفحهٔ فعال‌سازی، کد پشت کارت را به صورت دستی وارد کرده و مراحل فعال‌سازی را کامل کنید. و از صفحه خارج نشوید. 
چگونه برای استفاده از خدمات جی‌پرو، درخواست بدهم؟
برای استفاده از خدمات چند راه دارید:
  • مراجعه به دفتر مرکزی به آدرس: تهران، خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی، پلاک ۱۰۱، طبقه اول، واحد پذیرش
  • مراجعه به مراکز منتخب در شهرهای سراسر ایران؛ آدرس نمایندگی‌های سراسری در بخش «نمایندگی‌های فروش جی‌پرو» در وب‌سایت gpro.ir
  • تماس با همکاران پشتیبانی در دفتر مرکزی به شماره 62865000-021
  • مراجعه به فروشگاه‌های منتخب طرف قرارداد شرکت همراه‌تل (تنها در صورت استفاده از سرویس ۳۰ روزه)
  • هماهنگی با دفتر نمایندگی جی‌پرو درصورتی‌که هیچکدام از مسیرهای بالا در دسترس نبود.
  • چگونه از سرویس تست ۳۰ روزه استفاده کنم؟
    شما می توانید تا ۳۰ روز پس از فعال‌سازی جی‌پرو به فروشگاهی که گوشی‌ موبایل را از آنجا خریده‌اید یا به مراکز خدمات جی‌پرو مراجعه کرده و موبایل خود را با موبایل نو دیگری عوض کنید.
      قوانین و مدارک مورد نیاز مربوط به «تست ۳۰ روزه» جی‌پرو را اینجا ببینید.
    گارانتی‌های فعال خود را از کجا ببینیم؟ 
    از صفحهٔ اصلی وب‌سایت gpro.ir شمارهٔ سریال کارت گارانتی خود را اسکن کنید و با شماره موبایل خود وارد شوید.
    در بخش «گارانتی‌های من» تمامی‌ اطلاعات مورد نیاز شما در دسترس است. 
    آدرس: تهران، خیابان مطهری، تقاطع سهروردی، پلاک ۱۰۱، طبقه اول
    شماره پشتیبانی: ۰۲۱۶۲۸۶۵۰۰۰
    تمامی حقوق برای شرکت پارسه پیشتاز ونداد پرداز محفوظ است.
    Logo